COVID-19

Graag informeren wij u dat onze hotels opnieuw geopend zijn voor u!

Kosteloos jouw reservatie verplaatsen

Kan jouw reservatie niet doorgaan omwille van het coronavirus? Geen probleem, we verplaatsen jouw reservatie kosteloos naar een ander moment op basis van beschikbaarheid.

Anderhalve meter afstand

De gezondheid van onze gasten en medewerkers zijn onze nummer één prioriteit. Daarom doen we aan social distancing. We behouden dus minstens een afstand van 1,5 meter tussen elke persoon om de verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Alle hotels zijn volledig aangepast aan deze situatie.

Honger?

Er is een mogelijkheid 's ochtends een ontbijtbox op de kamer te bestellen, deze is incl. mousserende wijn en fruitsap. Deze worden rondgebracht tussen 8u30 en 9u30. Deze worden allemaal met de nodige zorg voorbereid. Onze restaurants zijn helaas gesloten, wij voorzien aan de receptie een lijst met alle afhaal restaurants.

Dorst?

Met de nieuwe maatregelen mag onze bar niet meer geopend zijn, het is wel steeds mogelijk om drank te vragen aan de receptie om mee naar de kamer te nemen. Elke kamer beschikt over een minibar waar u drank koel kan houden.

Na 20u mogen wij geen alcoholische dranken meer meegeven, niet-alcoholische dranken blijven beschikbaar tot 22u.

Recreatie

Het zwembad in Hotel Aazaert blijft geopend, de wellness en de fitness zijn nog voor een tijdje gesloten wegens de nieuwe maatregelen.

Transfer naar ander hotel?

Bij een lage bezettingsgraad van het hotel kan uw overnachting worden overgebracht naar een van onze partnerhotels. Dit zal altijd een upgrade zijn. Als dit voor u het geval is, zal de receptie vooraf telefonisch contact met u opnemen.

Wij nemen alvast volgende maatregelen voor een veilig verblijf.

COVID-19 maatregelen

  • We volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid strikt op. Alle hotels zijn voorzien van informatie over COVID-19 en de bijhorende instructies.
  • Een mondmasker is verplicht.
  • We voorzien desinfecterende handgels in de openbare ruimtes.
  • We vragen je om bij voorkeur te betalen met jouw kaart.
  • We vragen je om zo weinig mogelijk de lift te gebruiken. Doe je dat toch, gebruik deze dan alleen.
  • We zullen op regelmatige basis oppervlakken zoals liftknoppen en deurklinken grondig ontsmetten.
  • We voorzien het nodige beschermingsmateriaal voor ons personeel.
  • We werken met aangepaste procedures voor reiniging en hygiëne.

We vinden het belangrijk dat je met een gerust hart bij ons kan overnachten. Heb je nog vragen? Contacteer ons dan gerust via info@wphotelsevents.be of contacteer het hotel waar je zal verblijven. We helpen je graag verder.